Prettymomy merhaba aile hekiminin sizi araması bilgilendirmesi gerekirdi aslında şikayet etseniz büyük cezalar alıyorlar. 20. Haftadan sonra olabiliyorsunuz aşıyı, 2 doz olarak bence gidin görüşün neden aranmadığınız ve tam olarak ne zaman yapılacağı konusunda. Bu arada yaptırmak zorunluluğumuz yok ama ne olur ne olmaz yaptırın derim.