Gunes19 Öncelikle Günaydın kızlar dün çatı muayenesi oldum ilk defa muayeneden sonra cok az bir kanamam oldu daha sonrasında hiç olmadı sabah WC ye girdiğimde peçeteye az miktarda yine kan geldi normal mi sizce korktum acıkcası
Merveonay Gunes19 henüz yapmadı doktorum erken dedi 37+6 oldum bütün dün kontroldeydim ama duyduğum ve araştırdığım kadarıyla muayeneden sonra kanama oluyormuş canım ama ulaşabilirsen doktoruna haber ver 2 kez oldu diye sen ne kadarlıksın
Merveonay Gunes19 kendini dinle biraz bebeğin hareketlerini takip et canım duruma göre bi aksilik olursa hissedersen haber ver doktoruna haftan iyi gelsede bebiş sıkıntı olmaz ☺️☺️
Gunes19 Merveonay 1 dklık bi işlem abartılacak bi acısı Yok ama gözünü korkutmak istemem yine biraz acıyor kendini kasarsan daha cok acır dedi ebe o yüzden kasmadım kendimi
Togbaa Canım kanama normal kontrol edilirken tahriş oluyor o yüzden bendede oldu hatta 2 gün geldi oyle hafif kan dinlen geçer