Ayse11 Suan uyki sirasinda bi sanciyla uyndim lavaboya gttgmde ise ishal oldgmu gordum dpgum sncilrndn biri ishal diye duydum . Agrm durmadi acba dogum mu bsliyo ilk gbelik 38 3 gunluk gbeyim aranizda ishal olup da doguma gdrn oldumu
Dmrbebek Ayse11 sanmam kuzum daha büyük belirtiler var bence uyumana devam et başka belirtiler gelince yarın gidersin olmadı
Tugba-88 Ayse11 canım bende 36+2 yim bir haftadır az az ishaldim dünden bugüne sahada çok oldum ve günde 4-5 kez çıkıyorum tuvalete ishal yüzünden bende doğum belirtisi olarak biliyorum ama şuanlık tık yok
Aleyyynavefa Ayse11 canım benim bir bilgim yok ama haftan da bayagi olmuş bence bir acile git sanci gecmiyorsa
Gozdes İshal olup doktora gttiğimde doktor ilaç vermişti ve bol bol su tüket demişti 37+3 haftalığım bende ve hergün sancım var nerdeyse doktora göre hepsi normal