Nazel Üzülcek korkacak bişey yok arkadaşım tedavisi var. Ben de diyet yaptım 1.5 ay. Şekerli gıdalar tüketme. Pirinç, hamur işi, beyaz ekmek. Bunlardan uzak dur. Tam buğday ekmeği ye. Şeker ihtiyacını meyveden karşıla. Meyveyle birlikte süt tüket. Bunlara dikkat ettiğin sürece ve ilacını da kullandığın sürece hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle.