Merve6161
Oğlumu 20 ağustos tarihinde kucagıma aldım ancak yazmaya fırsat bulabildim çünkü 1.5 yasındada kızım var🙏Oda normal doğumdu 39+5 te kucagıma almıştım kızımıda şimdiki hamileliğimdede etrafımdakiler erkek gününü doldurur merak etme dediler dediler kontrole bir gittim 5 cm açıklığım vardı tabi bir haftadır ağrı çekiyordum bacağımın solunda kasığımda bir ağrı vardı anneme buramda bişey var çok ağrıyor diyip duruyordum neyse gelelim doğumum sürecime 37+6 da kontrole gittim şikayetlerimi söyleyince( belimde ve kasığımda ağrı) doktor alttan muayene etti açıklık var yarın sabah gel yatışını yapalım dedi ertesi sabah gittiğimde 5 cm di ama bebek aşşağı inmemişti bacağımdaki ağrı meğer kafası oraya sıkışmış dönüp inme sürecini gerçekleştirememiş neyse benim iki doğumumdada suyum yada nişanım gelmedi doktorum patlatmıştı suyumu bu seferde suyumu patlatınca suni sancı verdi muayene ettikçede alttan bebeği tetikledi 9 cm açıklığım oldu ama hala aşşağı inmiyordu baya ugraştı ebem doktorum ve sonunda ıkınma hissi geldi o an dünyalar benim oldu çünkü sancı bitti demekti masaya çıkıp ıkınmaya başladım mı bu iş tamamdı masaya çıktım ıkınma hissim geldikçe ıkındım biraz zordu ve o an bir daha normal doğum asla diye düşünsemde şuan iyiki normal doğum yapmışım diyorum