Cagla22 Kızlar 10 gündür fazlalaştı bu baskı. Yürüyemiyorum basınca vajina sol tarafına kemiğe öyle bi baskı oluyor ki sanki kırılıyor. Doktor kafası aşağıda dedi . Ne yapabilirim yardım kızlar dayanamıyorum 🤦♀️ Yaşayan var mı başka
Tugba-88 Aynı durumu bende yaşıyorum.. bebeğin kafası doktorumun eline geldi bebek çok aşagıya inmiş. Yatmam gerektiğini söyledi tuvalet dışında kalkmamak gerektiğini. Yoksa erken dogum olacağını iğne yaptı erken doğumu engellemek için şuna 36+2 ye geldik öyle böyle sendeki şikayet bendede var cnım
Cagla22 Tugba-88 bana rahim ağzı kapalı şuan erken Doğum riskin yok ama bebeğim kafası Doğum pozisyonunda dedi o yüzden baskı yapıyor diye. Yürüyemiyorum resmen kemiğim kırılıyor sanki 🤦♀️🙄
Tugba-88 Cagla22 çok acı veriyor benim de ayakta kaldıkça vajina kemiklerin kırılıyor sanki :( birde arkadaşlar çok ciddi ishalim çok afedersiniz günde 4-5 kez tuvalete çıkıyorum sebebi ne olabilir doğumun yaklaşması kaynaklı diyorlar bilgisi olan varmı ?
Nur___ Tugba-88 olabilir cnm, daha önce okumuştum, kişiden kişiye değişiyor doğum belirtisi olmasında
Tugba-88 Cagla22 32 haftalarda başladı cnm kafası evet çok aşagıda . Ekle muayenede doktorum eline geldi