Demirci35 Merhabalar 36+1deyiz kızımla doğum hediyelikleri için farklı kendimiz yapabileceğimiz maliyeti düşük önerilere ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim ❤️
Nuur2001 Benim doğumum kışa geliyor hanımlar bahçeden ayva toplayıp ayva reçeli yapmayı düşünüyorum 🤗
[silindi] Nuur2001 maşallah daaa siz bu halinizle reçel yapıp hediye mi edeceksiniz😅 gerçekten maşallah rabbim gücünüze güç katsın imrendim😅 ama Asla yapamazdım sanırım
Nuur2001 [silindi] reçele birşey olmaz şimdiden de yapıp koyabilirsin kenara 🤗 hamileliğimin ilk 3 ayı hiçbir şey yapmadan yattığım için sanırım şimdi acısını çıkarıyorum 😂
Nuur2001 [silindi] ayrıca kendinizi şartlandırmayın öylr yapamam diye bende yapabilirim ne var ki diyin işiniz daha kolay olur ❤️