Dilekharun Kızlar iyi geceler 21+3haftalik hamileyim el ve ayaklarım çok kaşınıyor sanki birşeyler batıyor gibi oluyor böyle bir problem yasayaniniz oldu mu? Doktora gittiniz mi?
Rabiayyyy Dilekharun Duuyguum Gebelik kolestazı olabilir hanımlar doktorunuza söyleyin kan değerlerinize bakarlar ilaç da başlayabilirler önemli bi sorun kaşıntı geçmiş olsun
CansuDemir Dilekharun el ayak kaşıntısı çok önemli. Bugün gidin hemen, hamilelik kolestazı olabilir. O değilse alerjik olabilir. Karaciğer,böbrekler kontrol edilir kan tahlili yapılır.
Rbidrmz Yırtılan bölgeler de okuyormuş genelde canım kaşıntı ama elde ayakta neden olur bilmiyorum 🤷♀️