Bebek_ sonuç almadan tekrar düşünmeyin derim ben 9 ay sonuç 3 4 ay da hamile kalmam sürdü tam 1 sene bekledim. Tekrar aynı şeyleri yaşamak hem fiziksel hem psikolojik olarak cok yıpratıyor. İnşallah sonuçlarnızı bir an önce alıp sağlıklı gebelik yaşarsınız