Yesim_Ikra Merhabalar , Bende 9haftalık hamileyim. Ethica İncirli Mehmet Telek doktora giden ya da bu hastanede Doğum yapmış yapacak var mı😘
Mazan Yesim_Ikra merhaba hala devam ediyormusunuz ethicaya ben de oraya gitmeyi düşünüyorum mavili özür gedik memnunmuusnuz
Yesim_Ikra Mazan Merhabalar devam etmiyorum bırakalı bayağı oldu. Dediğiniz kişi ben oradayken yeni gelmişti
Mazan Yesim_Ikra peki neden bıraktınız acaba hastane kötü mü ben de hastane araştırıyorum bu civarda düzenli gideceğim iyi bir doktor
Yesim_Ikra Mazan Ben uzakta oturuyorum diye( Beylikdüzü) ve pahalı diye bıraktım. Arkadaşım orada doğurmuştu 1,5 sene önce o memnundu. Ama dışarıdan doktor getirtmişti. Şu an Beylikdüzü’nde özel bir hastaneye gidiyorum