Asrinayaz ben de stoklamak istemistim ama oyle olmuyormus bebegime bazi bezler pisik yapti bazilarinin numarasi hemen kucuk geldi bir suru marka denemek zorunda kaldim bez stoklamak yerine kumbara yap hep ona at daha iyi ama tabi her bebek ayni olmaz snnki belki ayni bezi kullanir :):):