Ayaz-bebisim benimde son üç gündür kasıklarda ağrım var hafif adet ağrısı gibi. 33 haftalığız. Doktor randevuma daha var. Bende normaldir diye düşündüm endişe etmedim çünkü artık son haftalara yaklaşıyoruz olacak bu ağrılar sende takma kafana normaldir