Rabia2019 Melikebolat 39. Haftandasın yani 38 değil 😁 neden erken gelsin istiyorsunuz ya ben 40 bitsin istiyorum 😂
Melikebolat Rabia2019 ben okadar yoruldum ki artik gelsin istiyorum merak ediyorum nasil bisey olcak 😅
ozlem62 Rabia2019 39+3 oldum gram sancım yok beklıyoruz bakalım paşa ne zaman gelicek doktorum suni sancı vermek istemıyor
Melikebolat deletedmom9494 bu hafta bizi neler bekliyor bakalim hayirlisiyla sag saglim gelirler insallah 🤗🤗
deletedmom9494 Melikebolat amin inşallah Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 🥰🧿🙏 her tuvalete gittiğimde bakıyorum var mı birşey diye paranoyak oldum 😂
Leyla9292 Melikebolat inşallah yaa sanki hiç geçmiyor gibi sürekli aynı hiç rahat değilim daha şimdiden.
Minnakkk Bende 38 haftligim kan tahlili yaptrdm b12 düşükmüş dr dodex ampul yazdı dr kullanan varmı haftada bir olcakmisim
Rabia2019 Rukenservet 38. Haftanın içindesin 2 gün sonra 38. Haftan doluyor ve 39. Haftaya giriyorsun