Dilek25 Merhabalar herkese 🥰 nişandan ne kadar sürede doğum yaptınız merak ediyorum 3 gün önce nişanım geldi açılma yok sancı da çıkmadı kasılma sertleşme dışında belirtim bişeyim yok sizin nasıl oldu bu arada 39+1 olduk
Humakusu Dilek25 çektiğim adet sancısı sonrası doktora gittim 3-4 cm açıklık var dedi muayeneden sonra nişanım da geldi kasılma ve bazen batma dışında bir şey hissetmiyorum bende yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne olacak
Melekmehmetmadan Dilek25 bizde 38 olduk benimde üç gün önce geldi ama kasılma arada yalancı sancidan başka bir şey yok
Ezzmell 40+3 aynı sizin gibi 3 gün önce nişan geldi o gün ufaktan sancı da vardı ama hala bekliyorum bir belirti yok 😥 artık çokta bunaldım.