vuslatim34 Kızlar bugün adetim biteli 5. Gün adet günümle 10.gün oluyor. ovulasyon testim bittiği için takip edemiyorum ama peçetemde yumurta akı gibi kanlı akıntı vardı.Acaba yumurtalık günüm mü .Bu ayda kaçırdım sanırım.
Oglusum89 vuslatim34 tarif ettiğin yumurtlama akıntısı olabılir cnm bugünle beraber 2 3 günü değerlendir bence Allah hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻
Musel vuslatim34 daha erken ama bence değerlendirin benim adetimle birlikte 16. Günüm hala akıntım yoğun ve kasık ağrım var muhtemelen benim yumurtam çatladı dün veya bugün bence siz önünüzdeki 5 günü değerlendirin
Karadeniz61 Ben ovulasyon ile takip ettim ve o dönemi değerlendirdik. Hatta iki kere testi yaptım gün içinde heyecandan ikiside iki çizgiydi ☺️ Ancak ben ogün kendimi vücudumu dinlediğimde bir farklılık yoktu. 4gün sonra kasıklarımda bi ara ağrı ve o gün akıntım oldu. Bu neyden kaynaklı bilmiyorum.