Meltemkskn Leylayasin aynı haftadan gidiyoruz sende de şişlik oluyor mu ya ellerde ayaklarda bende oluyor yerde oturunca ayaklarım resmen morarıyor içe giriyor ve rengin sararmış açaba bilgisi olan var mı randevum 15 de
Leylayasin Rubab_2020 babyplus canyon travel 900₺ ye aldım canım internet ürünüydü biraz korkarak siparş verdim ama gelince kurdum çok güzel bi şeye benziyor
Rubab_2020 Leylayasin araba ağır mi canim kapanışı falan kolay mi ebebegin mağazasında Yok internetten sipariş vericem ama korkuyorum bende kapanışı zordur ağırdır diye
Rubab_2020 Leylayasin teşekkür ederim canım sağ ol . Hepsi buradada ki kampanyayla yoykonun bebek arabasını sipariş verdim az önce bin tl ye insallah pişman olmam
ShrBkr 19+5 olduk😊ocak sonu gözüküyor İnşallah hayırlısıyla, odasına basladık yavas yavas ağırlaşınca zor olur diye. Kendim için ve bebek için henüz birşey almadım daha zamanımız var😊ama 30. Haftayı geçirmemeyi düşünüyorum herşeyi tamamlamak için . Ne kadar erken tamamlanırsak o kadar rahat oluruz son aylarda🙏
Eylulvebebegi 23 hafta daha hiçbirşey almadım😔 çok üzülüyorum herkes erken diyor tam birşeyler beğeniyorum eşim dahil erken erken diyor hevesim kalmıyor 😔
Syst33 acelya134 evet ama başka markalarında güzel olanı var bence en önemlisi kalite yani görüntüsü güzel olup işe yaramadıktan sonra bi anlamı yok bence iyi araştırın derim 🙏