21 haftaligim. Asiri kalp carpintim olmasada, ara ara merdiven cikarken ve bazen otururken bile hizla carpiyor. Bunu iki farkli doktorla gorustum ve kan basincindan dolayi normal oldugunu belirttiler. Tansiyon da normal cikiyorsa, insallah bir sorun yoktur.