Happymotherr Arkadaşlar kalçamda bir agrı var ve yürüyemiyorum tek ayagımın üstüne basamıyorum nedeni ne olabilir sabahda böyle olmuştum sonra geçti
Esraannee Happymotherr canım kalca kemiklerinin zamanla genısleyıp arasının acılmasından dolayı oluyormuş bende yasıyorum her gun
Aynur56 Happymotherr ben aylardır kalça ağrısi çekiyorum 31 haftalıgim hala.devam.ediyor magnezyum ilacına ara.vermistim tekrar başladım onunla.birlikte az da olsa dindi ağrısı sizinde magnezyum eksikliğinden olabailir
Mervednr Happymotherr ben 20. Haftada başlamıştım o ağrıya sanki kemiklerimi kırmış duvara sürtüyo gibi oluyorum. Magnezyum vermişti doktorum ve baya düzelmişti
MinaveAnnesii Happymotherr 30. Haftamda minnağım Doğum pozisyonu almıştı kalkarken otururken sağ ayağım agırıyoedu yürüyünce geçiyordu suan 38. Haftadayız topllayırom geçmiyor artık doktorum da sadece dayan diyor 🥺☺️
Happymotherr Bende 21. Haftamdayım suya karışılan ilaç bir süre içmiştim bırakmıştım tekrar başlayayım o zaman çok teşekkürler çok korkmuştum
Aynur56 Happymotherr biraz önce içtim o ilacı bende bırakmıştım tekrar başladım zor da olsa tadı kötü de olsa mecbur başladım yine bugün
RukiyeG_ Bende de var 37 haftalığım bir de kramp girince nefesim kesiliyor resmen 🤦♀️ magnezyum içiyorum sabah akşam iyi geliyor