Dnz01 merhaba canım bende post açmıştım seninki yüksek deil benim 12.3 çıktı,doktorum protime women diye bitkisel ilaç verdi dünden beri kullanıyorum,hayıt tohumu ve aslan pençesi çayıda içiyorum,prolaktinniçin bi hap vardı onu veriyorlar hemen düşüyor dediğim gibi fsh gayet iyi☺️