Beyza78 minikmelegim_ evet eşim anlayışlı bana yardımcı olmaya çalışıyor bazen diyor kalk yap kendine gel diye falan ama alışma süreci 🙋🏼♀️
Leyla9292 Beyza78 ben 8 haftalık iken başladı bu durum kendi evimden mutfağım dan soğuyordum yemek yapamıyordum yiyemiyordum berbat bir durumdu..çok şükür geçti artık.. şuan24 haftalığım.
Byza Beyza78 ay ne güzel keşke biraz bende de olsa hergün ev süpürüp siliyorum günde 2 kere süpürdüğüm bile oluyo 😊
Rabia2019 Beyza78 38. Haftamdayım ve bu hafta her şeyden çektim elimi artık hiç bir şey yapasım gelmiyor 🙄😂
Biber İlk 3 ay bende öyleydim biz eşimle evi terk ettik annemlerde kaldık 😅 Duvarlar bile kokuyordu sankii, mutfağa değil mutfağın önünden geçmek istemiyordum 😅 Annecim pişirdi ben yedim 🤩 Şu an eve döndük tabi geçti hersey enerjiiim tavan hatta bu aralar temizlik yemekler misafir ağırlamalar 😅😅😅😅 19+3 şu anda 🥰
duygusm Beyza78 ben de 3. ayı tamamlamaya çalışıyorum ve benzer şeyler var. Normalde çalışmama rağmen dolaptan yemeğim, tatlım hiç eksik olmazdı. Her hafta dip köşe temizlik yapardım. Şimdi çorba bile yapamıyorum, biraz ev toplasam gidip iki saat yatıyorum.
Senemufuk Beyza78 valla ben 20 haftalık oldum çok şükür ama hala ev işi yapmak istemiyorum hele yemek hiç istemiyorum😂
Tugcem92 Bi mutsuzluk huzursuzluk sıkıntı var bende de. Gün içinde hafif hafif gelip giden bulantılar.. beni en çok yoran sanırım şu iç sıkkınlığı :( oysaki hamile oldugumu ögrendiğimde mutluluktan uçuyordum. Hormonlarım beni alt üst etti galiba. Bu arada tam 8 haftalığız. Var mı önerisi olan hanımlar?
Beyza78 Tugcem92 aynı durum bendede var işte genel olarak hemen hemen herkes aynı şeyleri yazmış hormonsal demekki
Ysmn_61 Valla ben 3 aylık hamileyim evim inan kalktı gidiyo bide 2. Hamileliğim oğlum eline aldığını yere atıyo hep uzanıp yatmak istiyorum 😂😂😂😂biri gelse de evimi temizlese 😂😂😂
Kumrulina Beyza78 aynısı bende de var hala devam 9+4 haftalığım evden yemekten mutfaktan ve eş te olmak üzere aşırı isteksiizm herşey den soğudum...