Cumes2373
Bugün hastaneye gittim kontrole nstmde sancım kasılmam oldgunu söyledi doktor pazartesi gününe, kdr dogurmassan pazartesi kontrole gel dedi 37 haftalıgım ve şuan sancım var laçamda belimde kasıgımda agrm var ama belirtim yk gerçek sancımı yoksa yalancımı şüphede kaldım
sonelnisa
son haftalarına yaklaştığın için yalancı sancıların olabilir🙄 çok sıkta ayakta kalıyosan o da etkileyebilir. gerçek sancı olsa hissedersin,diğer ağrı ile aynı olmadığını
Cumes2373
Kasık tarfmda cocuk sürekli orda toplanıyor ve rahmim agrıyor kasılıyor belime beraber agrıyor size sormak istedim doktorum bugün öyle dyince şüphe de kaldım