Sldalpay 2 buçuk senenin ardından bütün herşeye direnç gösteren göğüs geren bitanecik oğlum HOŞGELDİN❤️❤️ 3 Eylül sabahıydı annem bende kalıyor yardımcı oluyordu , zaten hamileliğimin başından beri annem her gün olmasada 1 hafta kalır 2 gün sonra gider tekrar gelirdi ağır iş yapamıyordum düşük tehlikem ve erken Doğum riskim vardı 20nci haftamda serviks yetmezliği teşhisi konulmuştu serklaja gerek kalmadan 33 haftaya gelmiştik 33+4 te 2 cm açıklıkla 2 gün hastaneye yatırıldım sonra neyse taburcu olduk 36 haftaya kadar evde dinlendik sancı sebebiyle gittik serumla Doğumu durdurduk ondan sonra 38 haftaya geldiğimizde 3 Eylül sabahı kahvaltı yaparken ara sıra belden kasıklarıma doğru sancı girmeye başladı ilk başta önemsemedim çünkü 33 haftadan sonra hep böyle oluyordu diye ama öğlene doğru ara sıra vurmaya başladı saat 3 e kadar evde böyle bekledik Nst ye gireyim bi baksınlar dedik öylesine devlet hastanesi aciline gittim o sıradada kendi doktorumun asistanına ulaşmaya çalışıyordum yoğunlarmış not bırakmıştım geri döneceklerdi durumumu doktora anlatıp ne yapmam gerektiği konusunda konuşacaktım ben acile girdiğimde aramış ama telefonum annemde olduğu için ben konuşamadım nst ye bağlandım ve sancım 100 lere çıkıyordu ama ben öyle şiddetli ağrı hissetmiyordum saat 4 buçuk oldu seni doğumhaneye almamız gerekiyor dediler takip edecekler sadece dedi orda ki bir ebe bende tamam dedim annem babam eşim doğumhaneye doğru çıktık beni teslim ettiler ben nasıl olsa sancım YOk çıkarım diye düşünürken bi baktım saat 19.00 olmuş benim sancım şiddetlenmeye başladı dayanılmayacak gibi değildi taa ki suyumu patlatana kadar kese patladıktan sonra sancılar git gide artmaya ve acaip şiddetlenmeye başladı gelip gidip açıklığı kontrol ediyorlardı ben dedim ki benim kalkmam lazım yürümem lazım duşa girmem lazım çok kötüyüm hayır yasak dediler olur mu öyle şey dedim çıkardım Nst kablolarını attım kendimi sıcak duşa ebe kızdı ama ben onu hiç dinlemedim saat 23.30 olmuş hizmetli bi abla sağolsun geldi helal olsun valla kimse yerinden kalkmaz korkusuna dedi gel ben sana yardım edeyim dedi allah razı olsun belimden aşağıma sıcak suyu tuttu sancım geldikçe çenemi göğsüme yaslayıp derin nefes alıp yarım saat boyunca ıkındım öyle rahatlıyordum ki neyse daha fazla halim kalmamıştı hizmetli abla gel abdest aldırayım sana abdestli gir Doğuma dedi normal abdest aldırdı sağolsun sonra bi baktım başına dokunuyorum bebeğin , abla geliyo diye bağırdım Doğuma koşa koşa götürdü beni hemen çatala aldılar 2 ıkınmada oğlumun ağlamasını duydum gece saat 02.10 olmuştu çok şükür 4-5 dikişim dışında başka bie müdahalem YOk çok şükür bütün acılarımı unuttum öyle güzel bir his miş ki allahım bütün isteyen herkese nasip etsin inşallah tüm bekleyenler sağlıkla kavuşsun inşaallah bebeklerine 🙏🙏🙏
Sirincili Maşallah canım allah hayırlı uzun ömürler versin sıcak su sancı anında iyi geliyor diyorlar demek ki doğruymuş
prenses_annesii2603 MaşAllah ya Allah ömür boyu çocuğunu sağlıklı mutlu bereketli etsin inşallah çok sevindim senin adına Allah nazarlardan korusun ikinizide 😊😊