Safiyee Merhaba arkadaşlar 39.haftadayım özellikle akşamları ve geceleri bebeğim çok hareketli artık bana ağrı ve acı vermeye başlıyor şiddetli hareket ediyor kasıklarımda ve vajinamda ağrı oluyor oynadıkça var mı sizde böyle belirtiler
Taneminci Safiyee 38+3 maalesef aynıları bendede var fazlasıyla canım acıyor artık ve saatlerce hiç durmadan yılan gibi kıvranıyor gece gündüz 😖
Humakusu Safiyee 38+3 de benim de aynı sanki bıçak batırıyorlar tam uykuya dalacağım zaman bir de açılmam varmış 3-4 cm dedi ebe, muayeneden sonra lekelenmem de oldu ama eve gönderdi doktorum sancın sıklaşınca gel dedi ben hiç sancı hissetmiyorum 🥺
Anne89 Safiyee benimde 39 hafta tam tersi iyice azaldı hareketleri kafaya taktim doktor normal demişti yarın randevum var bakalim ne diyecek
Safiyee azizeguneyy Taneminci ayy napıcaz ya sözde yeri azaldığı için hareketlerinde azalma Olucaktı😂
Safiyee azizeguneyy ahhh keşke zaten 6-7 günümüz kaldı ama sancıyı beklicez,eğer bu birkaç günde gelecekse acım neyse çekerim😂
azizeguneyy Safiyee bende öyle biliyorum demek ki senin bebiş çıkmak istiyor artık hadi güzel haberlerini duyarız inşallah :)
Safiyee Humakusu eee baya varmış açılma gerisini suni ile hallediyolar diye biliyorum niye eve gönderdi ki
Humakusu Safiyee valla yarın kontrolüm var bakalım yatırır mı ne yapar. Doktorum biraz bekleme taraftarı biri burada strese girme dedi yatırmadı