Elifbozgul bende ilk gebeligimi 6 . Haftada baslayan kahverengi ve sonrasında kirmizi adet kanamasina dönen kanamayla kaybettim.suan yine hamileyim senin gibi yine kahverengi lekeyle baslayan kanamam oldu sonra yine kirmiziya döndü igne ve fitille kurtardik cok şükür sağlıkli bebek duruyor suan 15 haftadayiz bence dr la konus igne vurul cok ise yariyor ve kalkma yat.