duyguyilmaz İllaki eşinizle bir Eylül ayında yaşadığınız hoş güzel bir anınız vardır, ve buna bağlayarak kızınızın adını eylül koyma mantığı daha üstte mesela ben
( melinda ) koyucam eşimde bir kız çocuğu sevmiştik ve bir gün evlenip anne baba olmaya karar verirsek ki rabbimde nasip ederse kızımız olursa adını koyucaz dedik anlamıda güzel ( benim güzel kızım ) demek ve cidden özel bizim için 🌸💕