Eymen123456 Merhaba 🤗varmı benim gibi bekleyen annelerimiz 40 haftamız bitti ama tik yok ağrı sancı yok yarın kontrolümüz var ne diyecek doktorumuz bakalim doğumu baslaticakmi beklicez mi 1 hafta daha merak korku stres içindeyim
Haribo42 Eymen123456 canimm bebegin kanala ne zmn girdi bi anda girip dogumu baslayan duydunmu bende pazartesi 40 dolcak ama tık yok bebek kanalda değil
Eymen123456 Eymen123456 yazarım demistim dün canım gittim bugün herşey yolunda 1 hafta daha beklicez dedi doktorumuz ağrın şancın olmazsa 3gun sonra gidicem kalp atışlarına bakmak icin🤗