0621 Şartlar uygun olunca da insan bıçak altına yatmak istemiyorum. Denemek istiyor o kadar insan normal doğuruyor onlar dayandıysa ben neden yapamayım diyorum.kendime gaz veriyorum ama hayırlısı neyse ooo olsun artık.öyle ya da böyle o acıyı o an çektim bitti.Normal Doğumda çektiğim acılar da elbet geçecek unutucam.Allahım sabrını versin hepimize.