ggulsahh78 Fb hcg değeri 132 çok yüksek normalde kaç olması gerekir bakıyorum hep düşük.Ve bu değer ne demek neyi gösteriyor ? Pap-a değeri nedir ? İkili tarama risklı çıktı.Canım çok sıkkın Rabbim bebeğime sağlık versin :( https://hizliresim.com/7BWYa5
GnAyotbsi ggulsahh78 canım ikili tarama olan kısım değer üstünde diğerleri normal ama doktorun söylesi mi birssy
CinarBaykal ggulsahh78 neye göre riskli ? Önemli olan herşeyin ortalaması olan kombine risk o da 1364de 1 gözüküyor İkili test kısmı ise benimki 65te 1 çıkmasına rağmen doktorum önemli olanın ortalama olduğunu söyledi bence farklı doktorlara da danış derim
Zeyzeyn Canim simdi ilk çocuğumun sonuclarina baktm seninkiler biraz yuksek ama icini ferah tut sagliklica dogar bebegin insAllah . Bu testlerde yanilma payi cok oluyo
fadimeozbas @ggulsahh78 Bende dün verdim testi merakla sonucunu beklerken araştırma yaptım biraz, o grafikte ki ortada ki kalın çizgi şayet yukardaysa risk olduğunu gösteriyor alttaysa normal sınır, bak sayfada ki linki atıyorum kuzum iyice bak ama korkma Allaha emanet yavrularımız bişiycik olmaz http://www.prenatest.com.tr/prenatal_tarama_testleri.asp 🙏🏻
ggulsahh78 fadimeozbas altta benim ki ? Bende inceledim ayni bu sayfayı tabloyu..Riskli görünüyor ama tabloya göre risk yok çünkü aşağıda o çizgi.
ggulsahh78 fadimeozbas evet ikili tarama yazan yer 240 kişiden 1 kişi bundan kaynaklı risk gördüğünü söyledi :( tabi daha düşük olup sağlıklı doğanda çok duydum.Ama ihtimal olması bile can sıkıcı.Simdi bide o fb-hcg(gebelik kan degeriymis) değeri yüksek onu farkettim ama doktor bisi demedi onla ilgili üzgünüm.
Cnsibrhm ggulsahh78 içinizi ferah tutun hç birşey çıkmaz Allahn izniyle bizede risk grubnda demişlerdi bn o korkuyla aminosntz yaptırmıştm cok şükğr sonuçlrımız temiz çıktı ama tabi öğrenene kdr cok stres yaşadık ama korkmayb bnm bir arkadasıma kesinlikle downsendromu demişlerdi cocuk sapa sağlm doğdu yani kendinizi hiç üzmeyin ben bişey oldunu düşünmüyorum içinizi rahat tutun
Osgem2019 ggulsahh78 benimde 1.14 yani seninkide aslında 1.34 onda bir risk yok bende bir risk çıkmadı yani diyorlarki o düşük çıkarsa 0.50 bin altı erkek üstüyse kız diyorlar bende devlette yaptırdım testi hcg (t1)diye geçiyor bende de
ggulsahh78 fadimeozbas hiç bisi demedi bilmiyorum ki.olsaydı soylerdi değil mi heralde..Ya doktor için çok iyi duydum fakat bulunduğum ilçe de 2 doktor var ve biri bayan biri erkek.Bayan olanın hiç hastası yok desem yeridir o yüzden gittigim doktor o kadar çok kalabalık ki anlatamam..içeri 3 4 hasta alıyor vs dolayısı ile çok ilgilenemiyor.İl deki hastaneye giderim fakat yollari çok berbat gidene kadar hep bi mide bulantısı mahvoluyorum..özelde yok ilçede..Bi nevi mecburi gibi.Hiç memnun değilim tabi.Zaten sıkıntı çıkınca bu testte ile gittik birde kadın dogum hastanesı orası direk.doktor çok güzel açıkladı etti tek tek alıyor daha iyi ama ah bu yollar
ggulsahh78 Cnsibrhm o kadar çok duyuyorum kı artik zaten kimle konussam üzülme bizimde suna oyle dedilerdi diyorlar..Bizde nift testi yaptirdik 2700 TL idi.Rabbim sağlıklı sonuçlar alması nasip etsin inşallah bol bol dua ediyorum elden bisi gelmiyor.Kafaya takmamak elde değil.Beklemek desen o çok zor haftaya perşembe cuma açıklanir dedi dün yaptırdık.
ggulsahh78 Osgem2019 testim sonucu güzel çıktı çok şükür hiç bisi görünmedi.Rabbim e çok dua ettim.Hamd olsun binlerce..Doktor ilk kız gibi dedi ama hiç emin olamadi sonra gecenlerde erkek dedi hatta çıkıntı bak diye gösterdi fakat bu testte kız çıktı.Nipt testi.
fadimeozbas @ggulsahh78 Bence de söylerdi ama bence mide bulantısınıda takma git sen doktora çünkü acaba ile yaşamak zor oluyor ama ben korkma derim bişiy olmaz Allahın izniyle
ggulsahh78 fadimeozbas gittim zaten durum böyle olunca başka bi doktora da görünmek amaçlı o da bu nift testini önerdi ve yapan kişinin numarasını verdi ve yaptırdık.Zonguldak Onur Dalay harika bir doktor gerçekten çok çok memnun kaldım keşke hep ona gidebilsem