Kbrakblt Arkadaşlar üç gün önce sezeryan oldum. Şimdi evdeyim ve dizlerimden aşağı ayaklarıma kadar inanılmaz şişmiş sertleşmiş. Doktoru aradım açmıyor. Böyle olan var mı geçer mi
Sumeyraerva Kbrakblt ameliyattan once veya sonra serum cok aldiysan onlari atamamissindir daha bol bol su ic tuvalete ciktikca gececektir odemdir onlar
hunilimom Kbrakblt ödem canım onlar bende normal doğum yaptım benimde 1 aya anca indi ödemim bol.su iç ayaklarını yukarda tut daha fazla sismesin
azizeguneyy Kbrakblt benim arkadaşım sezeryan sonrası baya şişmişti ama geçti eski haline döndü artık
Kbrakblt Sumeyraerva evet çok aldım serum. Su içiyorum ama öyle aşırı çıkamıyorum tuvalete😪 ayaklarıma bakıyorum korkuyorum😪
Sumeyraerva Kbrakblt serumdan dolayi yavas yavas gecer benim ayaklarim eski haline dondu bile eski ayakkabilarimi giyebiliyorum artik