Ceylin96 hayır aksine bebeğim hep 2 hafta önde geldik kilosu da boyuda sınırda olunca sadece takip ediyorlar sızıntı falannda hiç olmadı bende benimm vucudumla ilgili bi olaymış bayağı bi doktor gezdik bazıları normal her vücûd aynı da olmaz dedi sadece tedbirli ol sızıntı hissedersen hemen gel gibi seyler denildi 38. Haftadayız bunun yanında benim miniğin kalp atışları biraz sıkıntılı yoksa sadece su olsa çözümsüz bişi değil demişti doktorumuz