Tugbaplt merhaba canm bizde 23. Haftalıkken sancıyla doktora gitmiştik.aynısını bana da söyledi bebek çok aşagıda dedi hatta Doğum olursa ölü Doğum olur demişti dünya başıma yıkılmıştı o an.eger kanaman su gelme vs. Yoksa çok telaş yapma.bunun ilacı yataktan kalkmamak tualet harici asla kalkma demişti ve bana iğne verdi pruloton düşük önleyici.zor bulunan bir iğne 5 kutu kullandım.onun haricinde bebek asla yer çekimine maruz kalmayacak demişti.o günleri bir ben bir allah bilir.bende senin gibi çok korkmuştum ama şükür o günler geride kaldı şuan 30 haftalık olduk.dedigim gibi bol bol dinlen ve su iç asla ayağa kalkma.