SedanurYaprak şiddetli ağrılar ise öncelikle doktorunuza sormalısınız, benimde o dönemlerde çok oluyordu eşim sağ olsun hep masaj yaparak saçımla oynayarak uyuturdu. Doktorum magnezyum verdi birde yine ağrım olursa sade soda içiyorum iyi geliyor. Sanılanın aksine kahve , çikolata daha çok tetikliyor. Yani kafeinden uzak durmak lazım.