Tsen Merhaba arkadaşlar kronik rahatsızlığı olup da kortizonlu ilac kullanip ya da başka ilaç kullanıp hamile kalan var mı? Mesela romatizma gibi.. Ne gibi zorluklar yaşadınız sizin sağlığınız bebeğin sağlığı nasıldı? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için 🤗
Suna_Aysal Tsen kronik alerjik astimim var .. gerektigi zaman kortizonlu fis fis sIKIyorum doktorum alabilirsin dedi bebegimde iyi cok sükür.
CerenAkbulut Tsen bende hem çölyak var hemde bebekliğimden beri romatizma var fakat ilaç kullanmıyordum. Bu hastalıklardan çölyak ın bebeğimde de olma şansı olabilirmiş, doğunca kandan bakılacak. Umarım geçmez 🙏🏻
Ysmgns Tsen kronik ürtiker hastasıyım her ay xolair iğnesi vuruluyorum 2 doz bir sorunum yok çok şükür bebeğim de sağlıklı 35 haftalık olduk 3 yıldır bu iğneyi vurduruyorum 10 yıldır hastalığım var
Dyguklc Fby Tsen bende fmf hastasjyim devamli kullanmam gerekn ilac vaf gunde 4 tane aliyodum doktor 3 e dusurmemi istedi bi zarari olmadi bu zamana kadar kullandigim ilac kolsisin belki bileniniz olursa
Dyguklc orkide21 merhaba allahin izniyle son 1 ayimiz kaldi simdiye tek bir ayim falan sikintili gecti rahatsizligimdan oturu ancak bebekt3 bende iyiyiz suan icin bi ara akliniza gelirde dua ederseniz sevinirim 🙏
Huriyeirem Dyguklc Merhaba ben de yıllardır her ay Xolair kullanıyorum ve şimdi hamileyim size danışmak istedim. Hamilelikte aşıyla ilgili sizi zorlayan bir durum oldu mu? Bebekte ve sizde doğumdan sonra bir sıkıntı oldu mu?