Arzutiris 3 aylık hamileyim iş yerine de 6. Haftada söyledim stresli bir ortamda çalışıyoruz ve hata kaçınılmaz. Egolu müdürlerden geçinmiyor bugün sanki pes ettirmek için bir daha hata yaparsan istifanla gel dedi morelim çok bozuk neden acımasız bu insalar 🙁
Aselelcin Arzutiris işten çıkaramazlar seni. Sakın istifa etme. Ezdirme kendini. Hamile kadını kolay değil öyle göndermek
CerenAkbulut Arzutiris seni şuan kovamazlar, moralinide bozmalarına sakın izin verme, gerektiğinde cevabını da ver. İstifa falan etme derim, gerekirse bir avukatla görüş 🙏🏻
Dilosunuguru Hiç bişey yapamazlar. Sende sakın istifa falan verme. Hamile bayanların hakları var biliyorsundur. O yüzden ezdirme kendini.
Arzutiris Dilosunuguru Bu durumumda elimden geldiğince mücadele edeceğim bebeğimin hakkını asla yedirmem onlara bugün öyle dediklerinde sinirimden ağladım onlarin hiç umrunda degil iş yerinin çıkarlarıni düşünüyorlar işte
Arzutiris Aselelcin bide diyor ki gerekirse 2 saat geç çıkacaksınız her şeyı kontrol edeceksiniz şaka gibiler yani
Arzutiris CerenAkbulut kovarlarsa kendileri zararda olur o yüzden baskı yapıyorlar derlerdi de inanmazdım yaşayınca anlıyorum ocak ayında çıkıp bi dahada dönmeyeceğim oraya
Nur___ Öncelikle bunların hepsini yaşadım, Allah ıslah etsin yapanlar ama çıkaramazlar diye bi kaide yok 🤰🏽 kadını çıkarıyorlar çok da rahat yalnız önemli nokta kıdemin çoksa ve kurumsalsa şirketin bütün haklarını alırsın, işten çıkarma gibi bi durum olursa, imza atmasan bi yere notere gidip ihtarname çektir şirkete, oda olmazsa avukata verir herşeyini alırsın.