betussa anlıyorum seni. Ben de 15. Haftamdayım diken üstünde yaşıyorum doktor olmak falan da toparlamıyo durumu inan. Böyle bazı batıl inançlarımız varya toplum olarak onlar bile kafamı kurcalıyo. Geçen gün birisi evde kuş besliyorum diye çocuğun kuşa benzer bakma dedi. İnanki o bile bir süre kısacık bir süre ama kafama takıldı😂 anne olmak bambaşkaymış. Başkası olsa amaaan saçmalama diyeceğin şey senin bebeğin söz konusu olunca gözünde büyüyor😊 eeee ana gibi yar olmaz işte😊 hormonlardan böyleyiz inan ve bu çok normal. Bebeklerimiz doğumca güleceğiz bunlara bak gör inşaallah.