Emos23 eknsnsr98 Valla başta 20 Mart sonra 25 demişlerdi dün başka doktora gittiğimde doğum 1 Nisan dedi hayırlısı bakalım bende Nisan annesi olcam galiba 😆
loya-milya bende 11+4 düm hesaplamam mart 22. gösteriyor ama inşallah nisan 1 de dogururum 😅 kendi dogum günümde bebegimi doğurmayı cok istiyorum ama cocuklarım genelde 38-39 hafta doyuyor martın sonunu görsem şükür edicem 🙄