Tsen Merhaba güzel anneler 11 haftalık hamileyim son 3 gündür kasiklarimda ara ara adet sancısı gibi ağrı oluyor. Kanamam olur diye korkuyorum kasik ağrısı normal mi bu haftalarda?
Burciny Tsen bende 14 haftalık gebeyim bende de oluyor öyle kanama yoksa sıkıntı yoktur rahim genişliyor bağlar genleşiyormuş
Hiler10 Bende bugün 11+1 olduk sabah uyandığımda bende de agrı vardı fakat uzandım ayağımı yükseltim geçti doktoruma sorduğumda bu agrılar hep olacak dedi kanama olmasın yeter korkma gazla dedi sende endişelenme istersen doktoruma yaz canım
Tsen Hiler10 Hiler10 cumartesi kontrolümüz var canım sorcam mutlaka ilk haftalar yoktu agrım nerdeyse bu hafta olunca korktum biraz🤗