Ftmhmt Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu yaşadınızmıı? Yaşayan varsa nasıl atlattı acaba?? Bilgilendirirseniz sevinirim...
Sedaalp Ftmhmt 20 haftalık ilken yaşadım 26 haftamda yine oldum dün yine yaptırdım hala devam ediyor endişelenmeyin ilk 20 haftalıkken çok korkmuştum Saşe kullandım sadece 2 sindede o kadar şuan 27 haftalık
Sinemokcu Ftmhmt bende hamileliğin başından beri var 7 aylığız hala var geçmiyor bebege bi sikinti yaraadi su ana kadar sukur
Gamze_fy Bende yaşadım allah belasını verdim çok çektim ölmek üzereydim dedim artık o derece kötü bi ağrı . Doktor bebeğe zarar vermeyecek antibiyotik verdi hatta iğne bile yaptırmak zorunda kaldım . Duyunca bende çok sinir olurdum ama bol su içeceksin başka seçenek yok😭😭😭😭😭