Sumeyye_91 Merhaba kızlar nişan nasıl gelir illa kırmızı pembemsi yada kahverengi mi olur ? Cevaplarsanız sevinirim
Deletedmom277 Sumeyye_91 Yoğun şekilde beyaz gelip nisan diyenler de var ama genelde bu dediginiz renkler olur.
Sumeyye_91 Deletedmom277 anladım ben bıgün 37 ye girdim de 4 gün önce zaten akımtılarım az sümüksüleşmişti bitanesi daha koyu sarı daha kalındı acaba mı dedim ama sonra cok takmadım 😁
Deletedmom0071 Ben de erken nişanım geldi diye acile gittim doktor bana dedi ki nişan şeffaf olmaz pembe/kanla karışık/koyu sarı/kahverengi olurmuş.
Deletedmom0071 Sumeyye_91 ben biraz evham yaptım kasıklarıma da sancı girdi akşama kadar aslında gerek yokmuş siz de ağrınız yoksa gitmeyin öyle akıntı olması normalmiş ama ağrı başlarsa yine de gidin derim.