prenses_annesiiii Merhaba hanımlar bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı ? Hangi doktorda doğum yaptınız ? Memnun kaldınız mı yazarsanız sevinirim
Dmlakkayaa prenses_annesiiii Zübeyde hanım aktif İken Mustafa Altundağ a gitmiştim çok iyi bi doktor çok ilgili özel kadar ilgileniyor . Şimdi şehir hastanesinde olması lazım ona bi bakabilirsiniz .