Zynboguz Kızlar Merhaba! ☺️ 36 haftadayım agrılarım var sancılarım var erken Doğum riskim vardı sürekli zaten en son 4 gün önce az bi kanamam oldu hala evde agrı cekiyorum sezeryan Doğum isticem artık tahmini ne zaman Doğuma alırlar beni çünkü artık bu acılara dayanamıyorum
Nezahatozen sabir sabir biraz daha büyüsün bebeğin karnında 1 g un bile kalsa en güzeli çünkü beslenmesi gerek ben meryem ana otunu almıştım sancılarım başladığında suya koymuştum
Zynboguz Nezahatozen agrılarım yüzünden artık ayaklarımı oynatamıyorum eşim ailem herkes artık sezeryan iste gücün kalmadı diyor ki ben sonuna kadar normal olucam diyordum bu kadar zaman kaldın içerde dedim 😂😂 ama artık cıksa rahatlıcak gibiyim 🙄🙄🤔
Nezahatozen Zynboguz birşey olmaz bebegin için sabretmelisin çok sorun yaşarsan öyle istersin sezeryani rabbim sağlıkla alın kucağınıza
Nezahatozen bus4sul benim sancim yavaştan başlamıştı ben suya koydum hemen ve birden hızlandı 3 saatte doğum yaptım