SeldaAtilla Kizlar pazartesi doktora gittgimde 37+1gunluktum doktorum cati muayenesi yapti ve bebegin daha kanala girmedigini solemisti.ama 10 dk kasiklarima dogru acayip bir baski ve agri hissediyorum.acaba kanalami giriyor bebek nasil oluyor😞
Deletedmom277 SeldaAtilla Bebek büyüdükçe vajinaya baskı yapar batma olur kanala inmeye çalışıyor da olabilir.