Momyorgun Arkadaşlar 6 hafta heyet almak zorunda kaldım hamileyim psikolojim çok iyi değil. Ama paraya da çok ihtiyaçım var almak istemiyordum zorunda kaldım. Maaştan ne kadar kesiliyor, kesiliyor mu bilmiyorum. Bilen varsa yazarsa çok sevinirim
Momyorgun Bahar2 anladım teşekkür ederim. Ben 5 ay kanama geçirdim maasım kesilecek diye heyet almadım. Su an üzüldüm neyse ki bebeğim benimle 🙏🏻☺️
Bahar2 Momyorgun geçmiş olsun hiç sıkıntı etme bir yılda 40 gün rapor hakkı var aynı teşhisten olmayacak sadece İstediğin kadar da heyet raporu alabilirsin 32. Haftadan sonra Çalışabilir raporu aldıktan sonra rapor almaman gerekiyor sadece
Momyorgun Çalışamaz raporu alıcam iş yerimde sorunlar yaşıyorum. Tansiyonum yükselir. Mobinge uğruyorum gitmicem Doğuma kadar