Busimss kanama çok olduğundan dolayı pıhtı atma ihtimaline karşılık 10 gün kullanılması isteniyor genelde bende çok kan kaybı olduğundan 1 ay kullanmamı istedi doktor ama bebeğim yoğunbakımda olduğundan trombosit değeri falan düştüğünden dolayı yoğunbakım doktoru iğneyi bırakmamı istedi süt yoluyla bebeğe geçiyor ve etki ediyor dedi iğneden dolayı da bu sıkıntıyı yaşadım