sinemsepci Bayanlar merhaba. Sizler doğumdan sonra depend külot bez mi kullandınız yoksa normal ped mi? Ne yapacagımı bilemedim kararsız kaldım. Deneyen tecrübeli anneler fikirlerinizi alalım ☺️☺️
Minnosaile sinemsepci sezaryen oldum ve 1 paket desende almıştım onu kullandım. Gittiğinde molped yeni serisi ile devam ettim.
2bebekannesi3542 sinemsepci kesinlikle depend 👍🏻 Verilen parayı sonuna kadar hakediyor bence.. dısarı cıkarmı kayarmı derdin olmuyor
2kezanne sinemsepci depend pratik sezaryan doğumda heleki kurtarıcı hastanede kullandim evde pede gectim kanamam azaldığı icin
Meryemoz sinemsepci kesinlikle kulot bez bulundurmalisin ben iki normal dogum yaptim ikisinde de pet ile mumkun olmazmis zaten dedim
Sirincili Ben dependle daha rahat edildiğini gördüm biri normal doğum biri sezaryen yaptığı halde ikisi de depend kullandı 🤦🏼♀️ Bende hastane çantama hem depend hem orkid koydum
Busrakivanc sinemsepci normal Doğum yaptım depend kurtarıcım oldu kesinlikle çünkü Doğumdan sonra çok kanama oldu başka birsey tutmazmış herhalde 😂
Seliminannesiii Busrakivanc dogumdan sonra da surekli dikisleri muayene ediyorlarmis depend zor olmadi mi muayene esnasinda cikar giyin derken ?
nilly sinemsepci ben ilk iki üç gün depend kullandım. İki kez normal doğum yaptım. Bi paketi bitiremedim bile. Sonra normal pedle devam ettim.