Cigdemlii bende yıkamadım ki hiç bişey yapmadım duruyorlar öyle paketli😂 Bebek arabası baston tip aldım ben çift yönlü sırtı tam yatar hafif tekerlekleri tam dönen tek başıma açıp kapatabileceğim bir araba :) herkesin zevki ve beklentisi farklı tabiki. Bana şimdiki bebek arabaları çok pahalı geliyor ben hkmara gelenden aldım çok sağlam tam örtünen tentesi falan var. Ben çok beğendim 250 tl almıştım.
Bebeğin kıyafetler falan kişisel bakım ıslak mendili herşeyi hazır ama dedpim gibi dolapta duruyorlar çıkarıp hiç bişeyini halletmedim 34+5 oldum hemde 😂
Dağıtmalık hiç bişey yapmadım hastane süsünü de gereksiz buluyorum fuzuli masrafa gerek yok. Güzel pastaneden çikolata alacağım kutulu yeter 😂 Bebek görmesine gelen getirir bizim burda biz vermeyiz yani biz niye dağıtalım ki onuda saçma buluyorum🙄 başka da birşey yok :)