laydaelebi üzülme ben annelere olumsuz birşey yazmıyorum. Çünkü o günlerden geçtim ve beni de psikolojim çökmüştü eşim işte olduğu için doktora da gidemiyorum ki zaten ha değince sürekli gidemezdim de. Doktorumunki telefonla arıyordum o da bisi olmaz diyordu. Beni en çok rahatlatan neydi biliyor musun? İnternet'e benim gibi durumları yaşayan anneleri gördüğümde yalnız değilsin diye ümit ediyorum rahatliyordum. Onun için bi insanı strese sokmaktan aynısı ben de oldu rahat ol demek daha beni huzurlu kılıyor ama sorun soran arkadaşa içim parçalandı. Kelimeler kifayetsiz kalıyor. Çok üzüldüm Allahım senin bebeğini de korusun. Belki bazı kadınlar adet görüyormuş teyzem her ay adet görmüş ondan hamile olduğunu bile 5.aya kadar anlamamış öyle birşey olabilir mi ki? Sonuç olarak sana bağışlasın Allah