Defnenaz tekrarlıyabılıyormuş canım bende boş kese geçirdim şubat ayında kürtaj oldum Ağustostada kimyasal gebelik geçirdim sağlıklı gebelik yaşamadım daha inşallah sağlıklı gebeliktir iyi düşün iyi olsun herkesde tekrarlıycak diye bişey yok kuzenım geçen sene boş kese geçirdi bu sene 2. Hamileliğini yaşadı oğlunu kucağına aldı darısı olmuyan herkesın başına güzel şeyler düşün canım ❤️Ve her hamılelıkte belirti olucak diyede bişey yok boş kesede illa belirti olucak be olmuycak dıyede bişey uok ben boş kese yasadıgımda göğüslerim aşırı şişmiş ve ates gıbılerdi arabayla tümsekten geçince canım yanardı içim yanardı ekşimeler olurdu kuzenımde hiç belirti yoktu hamileliktede bazı ınsanlarda belirtli olur bazılarda olmaz merak etme canım benım