nurten0804 Merhaba. 4 haftalık gebeyim. Gün boyu gece de dahil karın bel ve ayak ağrılarım var. Adet sancısı gibi. 2 gündür kahverengi lekelenmem var. Progestan kullanıyorum. Bunlar düşük belirtisi mi yoksa yerleştiği için olan ağrılar mı. çok takılıyor kafama 😕
defne55 nurten0804 aslında karın bel ayak ağrısı o haftalarda normal yerleşme ağrıları onlar aslında gebeligin her haftasında oluyor o ağrılar ama eğer lekelenmen varsa doktora git bence
nurten0804 Leke geldiği gün Gittim progestan verdi günde 2 defa. Ama hala çok az geliyor korkulacak bişey yok keseyi görüyorum dedi doktor. Kırmızı lekelenme olmadıkça sorun yok dedi