hndgkct insallah insallah tutmustur bebeklerimiz bize tutunmustur 🙏bende beklemek taraftariyim cunki onceki yasadiklarimdan dolayi strese giriyorum test olaylarinda ocakta kurtaj martta kimyasal gebelik gecirdim cunki birakmistik tekrr denedik kan pihtilasmam cikmisti sirf erken ogrenmem gerek diye bi kac gun kala bakacagim bende yine ayni belirti basladi agzimda metalik tat onceklrdede ole olmustubide sagdan yumurtladim orda bsylr oluyor gbi 🙈